Pristatyta Tarpukario Lietuvos reklamos knyga

2015-02-15

Pristatyta Tarpukario Lietuvos reklamos knyga. Ji keliauja į knygynus, per kuriuos galės pasiekti ir Jus. Trumpai apie tai ką joje rasite? 264 puslapius ir virš 550 reklaminių iliustracijų juose.

Reklamos vilkų – Tomo Ramanausko, Rimanto Stanevičiaus, Pauliaus Senūtos ir Tomo Karpavičiaus bei pasikausčiusių grafikos dizaino specialistų – prof. Giedrės Jankevičiūtės ir LGDA nario, VDA rektoriaus, prof. Audriaus Klimo įžvalgas, kurios leis į tarpukario reklamą pažvelgti pro šių profesionalų akis. Susipažinsite su pirmaisiais lietuviškos reklamos kūrėjais. Pažadam – skaityti, kaip to meto reklamos pionierius J.J. Burba verslo klasės leidiniuose mokė lietuvaičius naudotis reklama, bus labai skanu! Atskiras dėmesys skiriamas tų įmonių prekių ženklams ir reklamai bei jų raidai, kurios savo veiklą Lietuvoje pradėjo tarpukariu ar dar anksčiau ir pratęsė jau posovietinėje Lietuvoje.

Knygos idėjos autorius ir sudarytojas Ramūnas Minkevičius

Patikėjusi knygos idėja agentūra NEW!

Dizainą kūrė Laura Klimaitė (LGDA)

Viršelį kūrė Miglė Rudaitytė (NEW!)

Tekstais rūpinosi Sandra Kliukaitė

Visas knygos naujienas sekite: www.tarpukarioreklama.lt

Tags: , , , , , , , , , , , ,